גובה מחיר: טראמפ הודיע על קיצוץ של מיליוני דולרים מהרשות הפלסטינית

    מוטי סבן No Comments on גובה מחיר: טראמפ הודיע על קיצוץ של מיליוני דולרים מהרשות הפלסטינית

    לאחר התעקשות הפלסטינית נגד תוכנית השלום של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מגיע המחיר הכבד | 200 מיליון דולר יקוצץ מהסיוע האמריקאי לרשות הפלסטינית, בהודעה נכתב כי הכסף יועבר למטרות חשובות יותר | דוברו של אבו מאזן אומר: כי לא יהיה משא ומתן ללא הכרה במזרח ירושלים כבירת פלסטין

    עבאס וטראמפ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחיר הסירוב: הנשיא דונלד טראמפ, לא מחכה ליו"ר הרשות אבו מאזן שיסכים לשבת למשא ומתן, אלה גובה מחיר יקר מאוד מהרשות. בהוראת הממשל האמריקאי מרבית הסיוע שניתן לרשות ולרצועת עזה, יועבר מעתה "לנושאים אחרים בעדיפות גבוהה".

    אם לא למדו הפלסטינים מהאיראנים, מתי שטראמפ מאיים הוא גם מבצע, היום הם נכחו לדעת כי יש מחיר לסירוב ולתוקפנות נגד האמריקאים, הממשל מורה על קיצוץ משמעותי בכספים האמריקאים לרשות הפלסטינית.

    סכום הסיוע הוא 200 מיליון דולר שיקוצץויעבור למקומות אחרים, מדובר בסכום משמעותי שיגרום לטלטלה אדירה ברשות הפלסטינית ואיפ' לניצני קריסה. בהודעה שנמסרה לקונגרס נכתב: הוחלט להעביר את הסיוע שמעניקה ארה"ב לפלסטינים ברשות וברצועת עזה לטובת "נושאים בעלי עדיפות גבוהה יותר על פי האינטרס הלאומי ועל פי מדד החשיבות למשלם המסים האמריקני".

    ברשות פוחדים מהמהלך האגרסיבי כלפם, המצב יהיה רע מאוד, ללא מיליוני הדולרים הניתנים חינם ללא שום עבודה מצידם וללא התחשבות באינטרסים האמריקאים. יש לציין כי ארה"ב היא הממנת הכי גדולה של הרשות יותר מכל המדינות בעולם.

    נאביל אבו רודיינה דוברו של אבו מאזן, אמר, "מדובר בהמשך הניסיונות להפעיל עלינו לחץ ללכת לאותה תוכנית שמתווים עבורנו האמריקנים. הם צריכים לדעת שנעמוד על כך שלא יהיה משא ומתן בלי הכרה במזרח ירושלים כבירת המדינה הפלסטינית".

    ההתעקשות הפלסטינית תגיע לנקודת רתיחה, אם בעקבות הקיצוץ המצב הכלכלי יורע, יהיו הפגנות כנגד יו"ר הרשות והלחץ עליו רק יילך ויגדל.



    0 תגובות